DSC  oferă strict servicii de curierat rapid. Preluăm de la expeditor/magazin online coletul și îl predăm destinatarului intact. În cazul în care există neconcordanțe în acest sens vă recomandăm să contactați magazinul online de unde ați achizitionat produsul.

Pentru a obține o factură pentru produsele din interiorul unui colet este necesar să vă adresați furnizorului.

Puteți să ne contactați telefonic la 0219501sau puteti verifica on line accesand dragonstarcurier.ro

Prin compararea greutăților gravimetrică și volumetrică, cea mai mare dintre greutăți devine greutatea taxabilă a unui colet. În cazul coletelor la care o latură depășește 4 metri, greutatea coletului se va taxa conform calculului de greutate liniară.
Greutatea volumetrică se calculează aplicând formula: lungime (cm) x lațime (cm) x înălțime (cm) / 6000.
Factorul de conversie volumetrică este de 167kg/mc Greutatea liniară se calculează aplicând formula: 200 KG + greutatea fizică a coletului.

Rambursul – este serviciul prin care se pot ridica, la solicitarea (în scris pe AWB) și în numele expeditorului, sume de bani sub forma de numerar (cash) sau instrumente de plata (bo sau cec), reprezentând contravaloarea trimiterilor poștale
Returul de documente – este serviciul prin care se poate solicita (în scris pe AWB) de către expeditor ca, în momentul livrării, documentele (altele decât instrumente de plată) care însotesc trimiterile poștale și anume: facturi, avize, procese verbale, etc., să fie preluate (semnate și ștampilate de către destinatar) și returnate pe aceeași cale către expeditor.

Pentru o mai buna fluidizare a operațiunilor de preluare, sortare si livrare a trimiterilor postale, va rugam sa tineți cont de informatiile puse la dispozitie in sectiunea “Termeni si Conditii”

Greutatea maxima admisa este de 50 kg.

Toate reclamaţiile se vor formula în scris în termen de 6 luni de data depunerii trimiterii poştale prin e-mail, pe adresa sesizari@dragonstarcurier.ro, prin poştă cu confirmare de primire sau prin depunere direct la sediile sale (sediul social sau punctele de acces / contact fixe deservite de personal). Reclamaţiile pot fi formulate de expeditor sau de mandatarul acestuia, care va ataşa o procură specială la reclamaţie, precum si de către destinatar.

Despagubirea se acorda cash in cazul in care nu aveti o relatie contractuala cu DSC si prin compensarea facturilor in cazul in care sunteti client DSC.

Sesizarea trebuie sa fie trimisa in maxim 6 luni de la preluarea expeditii,  iar durata de solutionare este de maxim 3 luni de la data introducerii acesteia.

Returnarea unei expeditii poate fi facuta la cererea expeditorului, in cazul refuzului de primire de catre destinatar sau in cazul in care din motive obiective (ex : adresa gresita) livrarea nu a putut fi efectuata.

Costurile de returnare vor fi suportate de catre expeditor.

Timpul de transit este de 24 ore pentru coletarie si 48 ore pentru marfa paletizata in cazul in care trimiterea se face intre doua agentii DSC.

In cazul in care livrarea se face in localitatile exterioare, timpul de transit este de 48-72 ore.

Rambursurile cash se pot incasa numai in moneda nationala, potrivit legilor.

Valoarea maxima a asigurarii este de 5000 lei.

La fel ca si pentru expeditii, termenul de arhivare este de 6 luni in cazul rambursurilor cash, si de 1 an in cazul viramentelor bancare.

Expeditiile abandonate se pastreaza timp de 9 luni.

Termenul de arhivare al confirmarilor de primire este de 6 luni.

Cea mai rapidă și simplă metodă pentru a face o expediere prin DSC este apeland la numărul unic 021 9501. De asemenea, puteți lansa o comandă trimitand un mail pe adresa comenzi@curierdragonstar.ro sau comenzi@dragonstarcurier.ro Daca sunteti client DSC puteți folosi o întreagă gamă de servicii personalizate, prin aplicația  DSC Expres de care beneficiați gratuit, online, pe website-ul nostru.

Daca furnizorul a generat awb ul in momentul inregistrarii comenzii dar inca nu a predat expeditia, numarul awb ului apare invalid.

Aceste aspect depend de datele legate de livrare (zona, tip, etc). Pentru mai multe detalii contactati dispeceratul la 021.9501

Este un serviciu special si trebuie activat prin contract.

Verificarea se poate face numai dupa ce destinatarul a achitat taxele de transport / ramburs, exceptie facand cazul in care coletul ajunge cu ambalajul vizibil deteriorate.

In cazul persoanelor juridice trimitand un mail pe adresa comenzi@curierdragonstar.ro sau comenzi@dragonstarcurier.ro

Modificarea adresei de livrare poate fi solicitata in scris de catre expeditor pe adresa de mail comenzi@curierdragonstar.ro sau comenzi@dragonstarcurier.ro

Da, redirectionarea se taxeaza, indiferent daca se face in cadrul aceleiasi localitati sau in alta localitate, daca prin contract nu aveti agreat o alta situatie.

Trimiteti o solicitare pe adresa comenzi@curierdragonstar.ro sau comenzi@dragonstarcurier.ro

Ora maxima pentru pick up depinde de localitatea de unde se face ridicarea, de aceea este indicat sa contactati dispeceratul local.

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri in intervalul 09:00-17:00.

Comenda trebuie sa fie inregistrata inainte de ora 15:30, iar preluarea se va face pana in ora 18:00, in functie de locatie.

Asigurarea este un serviciu optional care acopera riscul pierderii expeditiei, precum si al unei eventuale deteriorari partiale sau totale survenite pe timpul transportului, dar numai in cazul in care produsul a fost corespunzator ambalat.

Solicitarea de returnare trebuie sa fie facuta de catre furnizor ( in special in cazul in care taxele de transport vor fi suportate de catre acesta).

Valoarea maxima a rambursului (cash) este de 5000 lei.

In cazul in care sunteti persoana juridica trimiteti un mail de pe adresa oficiala a firmei pe comenzi@curierdragonstar.ro sau  comenzi@dragonstarcurier.ro prin care solicitati acest lucru. Daca sunteti persoana fizica, va trebui sa va prezentati la cea mai apropiata agentie DSC si in baza unui exemplar al awb ului si a unei copii dupa CI puteti face o cerere de renuntare / modificare a rambursului.

In acest moment, urmarirea coletului se face prin scanarea la hub-uri. Suntem in process de dezvoltare a softului pentru corelarea cu GPS-ul curierului.

Aplicatia DSC Expres este pentru AWB si Borderouri. Cele doua servicii mentionate sunt separate si in administrare departamentala. Trebuie sa contactati direct departamentul responsabil sau sa sunati la 021.9501.

Ideal este sa optati pentru una dintre variante, pentru a evita neintelegeri sau situatii neplacute.

Perioada de rambursare este in medie de 5 zile lucratoare de la data livrarii expeditiei.

Va rugam sa verificati acest aspect la 021.9501 In cazul in care ambalajul coletului este deteriorate, curierul asista la desfacerea coletului si receptia marfii.

Este mult mai bine ca orice comunicare sa se faca prin intermediul Serviciului Relatii Clienti.

Da, insa depinde de zona. Va rugam sa verificati acest aspect la 021.9501 

Cu siguranta veti fi sunati in prealabil de catre curier ( in special in cazul expeditiilor cu ramburs).

Va rugam sa verificati acest aspect la 021.9501