DSC – DRAGON STAR CURIER continua programul strategic de investitii.

In vederea cresterii calitatii serviciilor oferite, DSC – DRAGON STAR CURIER a demarat un program investitional de amploare. Programul este axat pe imbunatatirea vizibilitatii, cresterea nivelului de acces la serviciile DSC, facilitarea contactului cu clientii, precum si cresterea ratei de succes a serviciilor de curierat si conexe.
O etapa esentiala a acestui program o constituie finalizarea cu succes a implementarii unui call center modern, cu capabilitati extinse de management al apelurilor.
30 linii telefonice sunt puse la dispozitia clientilor si partenerilor DSC – DRAGON STAR CURIER. Acestea sunt sustinute de sistemul performant de management, de monitorizarea calitatii informatiei oferite si de alocarea dinamica a personalului in vederea maximizarii ratei de reusita a apelurilor.
Cateva din beneficiile clientilor si partenerilor nostri:

– reduce timpul de asteptare pana la preluarea apelului de catre un agent;

– asigura preluarea tuturor apelurilor;

– contribuie la imbunatatirea interactiunii dintre DSC – DRAGON STAR CURIER si clienti, fiind un instrument modern si performant de gestiune a relatiilor cu acestia si a resurselor interne;

– permite controlul eficient al modului in care circula informatia intre diversele departamente ale companiei, fapt care va facilita transmiterea informatiilor intr-un timp mai scurt, sporirea proactivitatii si reducerea timpilor de reactie.